Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2014 17:03 - В навечерието на Рождество Богородично........ще кажа няколко думи за жената като майка!
Автор: lubovakoniamash Категория: Тя и той   
Прочетен: 622 Коментари: 4 Гласове:
3



 Майчинството,  съчетаващо в себе си любовта и грижата към детето, е дълбоко духовен и изпълнен с радост процес, който оказва влияние върху целия живот на жената. Процес, в чиято основа е любовта, която извайва образа на осъзнатото майчинство като неземно явление, идващо от Бога. Защото така, както Бог създаде Творението си и не го изостави за миг, а постоянно промисля за него, така и майчинството се свързва с постоянни мисли и грижи за детето.

Мистиката на това подвижничество в пълнота се усеща при вида на жена, от чиято душа струи непресъхващ извор от любов и нежност към нейната рожба. Жена, излъчваща сила и готовност във всеки миг да жертва своя живот за живота на детето си. В този тайнствен и съкровен образ на майката може да се съзре как от човешкото несъвършенство чрез любовта се откроява красивият Божии образ у жената, който, макар и замъглен вследствие на прародителския грях, си остава траен, неподлежащ на унищожение и вечен.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benitta - Здравей, Доре!
07.09.2014 20:53
..."В този тайнствен и съкровен образ на майката може да се съзре как от човешкото несъвършенство чрез любовта се откроява красивият Божии образ у жената"...
Абсолютно на място! Така е!
Поздрави! ;)
цитирай
2. lubovakoniamash - Здравей Бени....
08.09.2014 10:53
Радвам се че ти харесва. Виж може да напишеш нещо красиво по твоя начин на тази тема ще ми е интересно да го прочета...../просто идея /.
Хубав , слънчев и усмихнат ден от мен Бени.
Поздрав!
цитирай
3. benitta - :)
09.09.2014 11:55
Сигурно ще напиша нещо вдъхновяващо, щом имаш поръчка :))
Благодаря ти за това, че ме харесваш, караш ме да бъда по-добра!
Поздрави, Доре!
цитирай
4. lubovakoniamash - Мила Бени ....:))
09.09.2014 12:44
"Благодаря ти за това, че ме харесваш, караш ме да бъда по-добра!" -казваш ти.

По-скоро аз ти благодаря, че оценяваш високо това което пиша и споделям .....нали знаеш, че да бъдеш себе с в свят, който постоянно се опитва да те превърне в някой друг е най-голямото постижение. Така че всичко е в твои ръце, аз само се опитвам да се науча да бъда по-добра споделяйки тук и най-вероятно съм те "заразила" нищо повече ....ще се радвам да прочета написаното от теб с нетърпение.
Усмихвай се ....:)))))) и хубав ден.
Поздрав и прегръдка Дора!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 657822
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930