Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2018 21:18 - За Смирението.....
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 377 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да се смириш, означава да се освободиш от грешните представи за себе си, да се отърсиш от всичко, което те отдалечава от Христос. Буквално да проумееш, че без Бог ти си в духовна нищета и бедност. Да осъзнаеш, че чрез Него опознаваш себе си. И както блудният син осъзнава грешката си и се връща смирено в родния дом, така и ти да кажеш: „Съгреших против Небето и против Тебе и не съм достоен да се нарека Твой Син.“ /Лука 15:21/. Да се смириш, означава да не искаш друго освен милост,  без условия и уговорки. Гордостта е проява на заблуда, при която човек излиза извън себе си, изгубва представа за истинския си облик. Тя е знак, че липсва смирение. Горделивият човек сам се поставя в ситуацията да бъде заблуждаван. Ето защо липсата на смирение е  не само опасна, но и душепогубваща. За да общува пълноценно с Господ, добрият християнин трябва да се смири. 
Без духовения прелом - покаяние  не можеш да бъдеш истински последовател на Христос.

Смирението е  единствен ключ към вратата на Рая. Без него всички наши трудове са недостатъчни и безсмислени!
Лек и спасителен пост приятели!

 




Гласувай:
2



1. rosiela - Трудно, мила, трудно.
24.02.2018 23:20
Смирението аз го нямам хич, но "отгоре" ме знаят и насън ми се дава, че ме приемат. Бог прощава и на справедливите, но бунтарски души, да знаеш.
цитирай
2. lubovakoniamash - Благодаря за коментара...rosiela
25.02.2018 15:26
rosiela написа:
Смирението аз го нямам хич, но "отгоре" ме знаят и насън ми се дава, че ме приемат. Бог прощава и на справедливите, но бунтарски души, да знаеш.
.....
Щом казваш, че си с "връзки" "отгоре"... ти си знаеш на-добре.
поздрави,
Дора
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 657559
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930