Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2017 14:53 - По пътя ме застигна пролет...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5393 Коментари: 28 Гласове:
21

Последна промяна: 21.03.2017 21:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




image


 

И мечтите в сбъднатост ушити…

Крия пак във джоба си слънцата,
по алеите въздушна бягам,
пръсвам се на точки в синевата
и косите си с небе пристягам.

Моята усмивка е дъгата,
а следите ми – кристално боси,
губят се на изток във полята
сред безброй начупени въпроси.

Силна съм във своята безкрайност,
вятърът е моята ранимост,
зная да обичам с всеотдайност
и с пламтяща огнена стихийност.

Времето е вечната ми стража
тъй ще е до спирката последна,
там където, долу, на паважа
е изписано с боя „Нетленна“.

Днес съм тук, а утре съм далече –
мъничка частица сред вселени,
любовта на чакане обрече
мислите ми, в земното поспрели.

Вярвай в мен и в моята вълшебност,
в стиховете с истина пропити,
чака ни магическата вечност
и мечтите, в сбъднатост ушити.

12.09.2016г.
Елица




image


 


По пътя ме застигна пролет…

 

с велосипед и рокля на цветя

по пътя ме застигна пролет

и пак ми даде вятърни крила

подкани ме за новия ми полет

 

усмихнах се и знаците разбрах

свободна се понесох над полята

със облаците волна поиграх

целунах във небесното дъгата

 

посипах по дърветата любов

щастливи сълзи скътах във земята

живота ми завихрено суров

ме пренаписа нежна в светлината

 

танцувах пак със босите нозе

с тревите споделихме тайни

а шепот от далечното море

попи във мойте мисли всеотдайни

 

във тебе се завърнах с вечерта

една красива и безкрайна вечност

и сгушени в магична тишина

потънахме във звездната безбрежност

 

21.03.2017г.

Елица 

 

 

 







:)
 

 




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Вятърната ми принцеса!!! Знаеш ...
21.03.2017 15:20
Вятърната ми принцеса!!!
Знаеш ли, че си прекрасна?!?
Пролетна прегръдка и от мен, с много обич!
цитирай
2. troia - Ели,
21.03.2017 15:25
пишеш толкова романтични стихове, че изобщо не се връзват с професията, която имаш.
Все едно в теб има две жени: едната е строга и справедлива, а другата весела и любовно закачлива.:) Определено си жена с много лица.
Поздравления! Чудесни стихове и почувствах твоето пролетно настроение.:))
цитирай
3. cinderellathespy - 1. erato7
21.03.2017 15:40
erato7 написа:
Вятърната ми принцеса!!!
Знаеш ли, че си прекрасна?!?
Пролетна прегръдка и от мен, с много обич!


Ерато, много ме зарадва! Прегръщ!!! <3
Принцеса не ме бяха наричали!:)))))
Аз се изживявам като войн-пазител,
ама може и принцеса да стана някой ден или пък вече съм си!
Имам си принц, живея в приказка, родила съм космически деца,
размахвам вълшебната рапира всеки ден и въздавам мир и справедливост,
какво повече ми трябва?! ;)
Днес това слънчице ми подейства творчески и без да се каня - постнах.
Експериментирам с таблиците в текстовия редактор! :))))
Препуска ми се хей така на велосипед, но ще почакам още малко
да се постопли и почвам пак да карам всяка сутрин!
Усмихнато доизкарване на следобеда!
Много ти благодаря за милите думи!
И аз те прегръщам с много обич,

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - 2. troia
21.03.2017 15:50
troia написа:
Ели, пишеш толкова романтични стихове, че изобщо не се връзват с професията, която имаш.
Все едно в теб има две жени: едната е строга и справедлива, а другата весела и любовно закачлива.:) Определено си жена с много лица.
Поздравления! Чудесни стихове и почувствах твоето пролетно настроение.:))


Кати, привет следобедно!
Сърдечно ти благодаря! Много хора се чудят как се връзва сериозната ми
и отговорна професия с романтичната ми въздушна природа! Намерила съм
баланса! В съда служителите много обичат да им чета стихове, някои съм им ги
размножавала и подарявала. Наистина крия в себе си две лица - строг войн-пазител и романтична обичаща всеотдайно майка, съпруга и любима! Стиховете много ми помагат да сублимирам напрежението в професията ми. Във фейсбук профила ми има един албум. Казва се "Моите различни лица" и там слагам снимки периодично от 8 години насам и се вижда как се променям и едновременно оставам все същата усмихната душа по думите на приятелите ми, с времето! Радвам се, че стихотата са ти харесали и са ти създали настроение в днешния хубав пролетен следобед!
Пролетта е любимия ми сезон! С невероятно удоволствие препускам по пътищата и наблюдавам полетата, тревите, дърветата, как всичко се събужда за нов живот!
Вярвам, че ще бъдем вдъхновени през следващите месеци за нови интересни стихове и разкази, които ще си споделим с радост!
Прегръщам те топло и ти пращам усмивки,

Ели
цитирай
5. vesever - Ели, много ми хареса за пролетта, ...
21.03.2017 20:17
Ели, много ми хареса за пролетта, още повече, че преживяванията са ми познати...боса в тревата, ех :)

Кати, когато Еличка ми беше на гости, се запозна с част от моята детска компания и после едно от момиченцата ме пита каква е професията й.
И като й казах, тя възкликна: Ама как така, леля Ели е толкова мила и добричка, не може да е съдия :))
цитирай
6. cinderellathespy - 5. vesever
22.03.2017 10:57
vesever написа:
Ели, много ми хареса за пролетта, още повече, че преживяванията са ми познати...боса в тревата, ех :)

Кати, когато Еличка ми беше на гости, се запозна с част от моята детска компания и после едно от момиченцата ме пита каква е професията й.
И като й казах, тя възкликна: Ама как така, леля Ели е толкова мила и добричка, не може да е съдия :))


Веси, привет с днешна дата! :)
Времето ми създава невероятно позитивно настроение.
Вчера съм стояла до 17.40 на работа. Писах едни мотиви по една
оправдателна присъда за самоуправство. Дойде ми музата следобеда
и докато не написах целия правен анализ не станах! :))
Ех, любимо наказателно право! :)))))
Пролетта ми действа мобилизиращо и целеустремено!
И аз не мога да повярвам, Веси, кога се навъртяха 16 години в професията...
Хубаво ми е, че след толкова решени трудни и отговорни казуси
си запазих душата горе, във високото и романтичната ми природа не загина,
докато трасира сред тия сухи членове, алинеи, параграфи и подточки! :))
Да поздравиш твоите приятелки - сладурки! <3
Прегръдки от мен,

Ели
цитирай
7. troia - Веси,
22.03.2017 13:23
vesever написа:
Ели, много ми хареса за пролетта, още повече, че преживяванията са ми познати...боса в тревата, ех :)

Кати, когато Еличка ми беше на гости, се запозна с част от моята детска компания и после едно от момиченцата ме пита каква е професията й.
И като й казах, тя възкликна: Ама как така, леля Ели е толкова мила и добричка, не може да е съдия :))


какво нещо е нета?! Запознаваш се с различни хора с различни професии и таланти. Иначе на улицата ще се подминем, а ние дори и това не можем да направим, защото сме от различни градове или села.:))
Съдия - звучи страшно, а счетоводител - сухарски, а преводачка - хи хи не знам. Ти кажи.:)
Поздрави, Ели! Извини ме, но не се сдържах да репликирам на Веси. Тя е такава приказливка.:))
цитирай
8. paciencia - Здравей, Ели!
23.03.2017 00:57
Адмирации за таланта ти! Ти си най-романтичната и талантлива поетеса-съдийка! Написано на един дъх и оставящо без дъх! Прегръдки, Ели и щастлива пролет!
цитирай
9. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=PxWbhCAdNus
23.03.2017 11:27
Елич, така е, и аз много ти се радвам, че си се запазила.
При всичко това, което ти минава пред очите, аз не бих издържала, много уязвима съм емоционално към злините, които виждам да се вършат...
Ти си комбинация от сила и чувствителност, което си е супер!
Ше поздравя девойките, вече открихме сезона на купоните, зимата е малко по-ограничено...

Кати, така е, надушваме се отдалеч :))
Амиии, всеки с особеностите си, знам ли.
Преводачите, някои, сме леко "смахнати" ;))
Шегувам се, просто в професионален план сме като "машини", "кълвем" със скоростта на светлината, когато се налага.
Случвало сe e да се появяват клиенти с 10 стр. текст и когато питам: За кога?, човекът казва: Ми, за сега :))
И съм оставала с впечатлението, че наистина си мислят, че сме машини, в които като сложиш текста, той излиза преведен на мига...
Ето ви едно супер смешно клипче за една "колежка" преводачка, :)
За настроение и хубав ден, момичета :)
цитирай
10. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=72VezYf1ZxQ
23.03.2017 11:35
Не мога да се сдържа и ви пращам още едно, много се смях :))
цитирай
11. cinderellathespy - 8. paciencia
23.03.2017 18:36
paciencia написа:
Здравей, Ели!
Адмирации за таланта ти! Ти си най-романтичната и талантлива поетеса-съдийка! Написано на един дъх и оставящо без дъх! Прегръдки, Ели и щастлива пролет!


Васи здрасти,
не мога да стигна до блог-а днеска. Имахме отчетно събрание
в Окръжния съд и после ходих да посвърша това-онова в Разград,
защото рядко се случва през деня да съм си тук, трябваше да мина
и през докторката, че повече от 10 дена кашлям, изпих две бутилчици
със сироп за кашлица и се опитах да се самоизлекувам, но докторката
се произнесе, че без антибиотици няма да мина и сега се надявам
в следващите дни с тия хапчоци кашлюкането тотално да се стопи.
Сутринта пък, ходих в ДКЦ-то да се моля на един приятел доктор-рентгенолог
да участва в една тройна съдебно-медицинска експертиза, че без нея не мога да си реша делото, а е от 2015-та година и искам вече да го приключвам. Уж се съгласи! Дано нещата се развият нормално! Благодаря ти за милите думи.
Радвам се, че мойте скромни стихота ви харесват, а под постовете стават
интересни разговори. В дните ми е много натоварено, с това пътуване се прибирам късно и не ми остава време за реални срещи с приятелки, затова така в интернет да си хортуваме ежедневно ми е много приятно и удобно! :))
Тази вълшебна поема и аз си я харесвам! Вечния лайтмотив за мене и орела!
Дано някой ден превърнем приказките в реалност! Разни приятели често се бъзикат с мен да си тръгвам от Исперих навреме, докато колата ми не се е превърнала в тиква, защото понякога като ги завихря едни съденици и работя и след работно време, като вчера - до 17.40, ама това е нищо - веднъж прочетох една присъда по едно тежко дело за трафик в 23.30, след 14 часа заседаване хем де бях бременна в 7-я месец, а веднъж стоях в съда и до 3.30 сутринта да разпитвам едни измамници. Голяма съм щурачка, но си обичам професията и се радвам че ме определяш като добър поет-съдия! ;)
Прегръщам те, Васи!<3

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - 9. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=PxWbhCAdNus
23.03.2017 18:54
vesever написа:
Елич, така е, и аз много ти се радвам, че си се запазила.
При всичко това, което ти минава пред очите, аз не бих издържала, много уязвима съм емоционално към злините, които виждам да се вършат...
Ти си комбинация от сила и чувствителност, което си е супер!
Ше поздравя девойките, вече открихме сезона на купоните, зимата е малко по-ограничено...

Кати, така е, надушваме се отдалеч :))
Амиии, всеки с особеностите си, знам ли.
Преводачите, някои, сме леко "смахнати" ;))
Шегувам се, просто в професионален план сме като "машини", "кълвем" със скоростта на светлината, когато се налага.
Случвало сe e да се появяват клиенти с 10 стр. текст и когато питам: За кога?, човекът казва: Ми, за сега :))
И съм оставала с впечатлението, че наистина си мислят, че сме машини, в които като сложиш текста, той излиза преведен на мига...
Ето ви едно супер смешно клипче за една "колежка" преводачка, :)
За настроение и хубав ден, момичета :)


Ха ха ха, Веси тоя клип ме уби!!! Хихикам тука със слушалките на ушите!:)))))))
Умее ги тая мома езиците, като я гледам така и не мен ми се прищя да се цаня
за преводачка мога да изкарам и още по-интересни звуци! Ще ме разберат на 110 процента! :)))))))))))
След 16 години практика душата ми доста е закоравяла, въпреки че продължава на моменти да ми е трудно да спускам емоционалните прегради! Мъча се да се дистанцирам, просто да си свършвам работата и да отмятам делата, но за емоционалната ми природа понякога това се оказва доста непосилно! Поне вече спрях да сънувам делата и хората, с които се срещам в съдебната зала. На този етап вече ми е трудно да си представя да работя нещо друго, но много ми се ще след пенсия да си направя магазинче в което да продавам щастие и в него да е уютно и цветно, да се събираме с приятели и да си прекарваме чудесничко с музика, танци, стихове, спортни изяви, интересни хрумки и така. Дано се сбъдне някой ден! :)) Вашата професия на преводачите е много интересна. И много изтощителна според мен, защото товари механичната памет! Възхищавам се на хъса и бързината, с които работиш! Браво! Продължавай все така и поддържай високото ниво! Няма нищо по-хубаво от удовлетворението след добре свършената работа! Видях, че си пуснала грузинската песен! Искам да ти пусна едино клипче на едни момичета, които пеят грузинска народна песен, но една рок банда се е миксирала с тях и се е получило нещо много интересно. Ако успеем с Жоро да го изнамерим в ю-туб ще мина да ти го постна. Ще ти хареса!:))

Усмихната вечер от мен! Отивам да правя салатка!
Ели
цитирай
13. cinderellathespy - 7. troia
23.03.2017 18:58
troia написа:
vesever написа:
Ели, много ми хареса за пролетта, още повече, че преживяванията са ми познати...боса в тревата, ех :)

Кати, когато Еличка ми беше на гости, се запозна с част от моята детска компания и после едно от момиченцата ме пита каква е професията й.
И като й казах, тя възкликна: Ама как така, леля Ели е толкова мила и добричка, не може да е съдия :))


Веси, какво нещо е нета?! Запознаваш се с различни хора с различни професии и таланти. Иначе на улицата ще се подминем, а ние дори и това не можем да направим, защото сме от различни градове или села.:))
Съдия - звучи страшно, а счетоводител - сухарски, а преводачка - хи хи не знам. Ти кажи.:)
Поздрави, Ели! Извини ме, но не се сдържах да репликирам на Веси. Тя е такава приказливка.:))


Кате,
преводачка звучи кокетно и секси! (намийг)...
И аз искам да съм преводачка! :)))))
Сега като се замисля и аз съм малко преводачка -
като имам време и настроение правя поетични преводи
на песни от английски...
Някой път ще ви постна нещо преведено... :))))
Усмихната вечер от мене,

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - 10. vesever
23.03.2017 20:40
vesever написа:
https://www.youtube/watch?v=72VezYf1ZxQ
Не мога да се сдържа и ви пращам още едно, много се смях :))


И аз хубавичко се похилих :)))))))))))))))))))))))))))
Ама само как ръкомаха, ама накрая тя го заби, хах! ;)
Мерси, Веси! Създаде ми невероятно настроение!

Ели
цитирай
15. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=YOOk3xhYwWc
23.03.2017 21:20
:))
Нали, има и весели моменти и в "преводаческата" дейност :))
Преди време, в стария ми блог баста превеждах някои стихове от класиците, имах от Гьоте, Шилер, Уейтс...обаче стана някакъв бъг и всичко се изтри и вече ги нямам...
Бих се хванала пак да превеждам поезия, просто за удоволствие...
Инак е вярно, че е изтощително, особено когато се нагърбвам с по 2-3 паралелни поръчки, което си е практика за мен...но съм дост тренирана вече, дано не изгърми процесорът ми и да издържи още много....
Наскоро много се смях, правих си тест във фейса, каква ще бъда като остарея и познай, баба ди-джейка :)))
Бяха ме изтипосали със слушалки, много яко беше.
Значи, ще си правим купони, точно, музика, стихове, танци :))
Радвам се, че съм те развеселила, Ели!
Много ми харесаха песничките, които си ми пуснала в моя блог, има някои уникални версии, да!
Аз пък ви пратих ето тази, и тук я пращам. Много ми хареса девойката как пее, супер чаровна!
Лека, Ели, до скоро!
цитирай
16. cinderellathespy - 15. vesever
24.03.2017 18:03
vesever написа:
https://www.youtube/watch?v=YOOk3xhYwWc
:))
Нали, има и весели моменти и в "преводаческата" дейност :))
Преди време, в стария ми блог баста превеждах някои стихове от класиците, имах от Гьоте, Шилер, Уейтс...обаче стана някакъв бъг и всичко се изтри и вече ги нямам...
Бих се хванала пак да превеждам поезия, просто за удоволствие...
Инак е вярно, че е изтощително, особено когато се нагърбвам с по 2-3 паралелни поръчки, което си е практика за мен...но съм дост тренирана вече, дано не изгърми процесорът ми и да издържи още много....
Наскоро много се смях, правих си тест във фейса, каква ще бъда като остарея и познай, баба ди-джейка :)))
Бяха ме изтипосали със слушалки, много яко беше.
Значи, ще си правим купони, точно, музика, стихове, танци :))
Радвам се, че съм те развеселила, Ели!
Много ми харесаха песничките, които си ми пуснала в моя блог, има някои уникални версии, да!
Аз пък ви пратих ето тази, и тук я пращам. Много ми хареса девойката как пее, супер чаровна!
Лека, Ели, до скоро!


Веси,
хареса ми туй девойче как пее. Пуснах си го днес по едно време.
Аз нещо се чувствам доста поуморена в края на седмицата.
Освен това вчера комулирах малко негативни емоции - видях една
дето не мога да я понасям и която е виновна за доста мои тегоби
и в такива моменти ми става маса тегаво и пак и пак си задавам
въпроса що тоя свят функционира обратно на всякаква логика
и на добрите и честните им е толкова трудно... :(
И за да се поуспокоя пак си напомних една фраза на Алберт Камю:
"За да бъдем щастливи не бива твърде много да се вълнуваме от другите хора".
А също и три поговорки, които работят винаги на 100 % : 1.Всичко тайно става
явно. 2.На чуждото нещастие щастие няма да построиш. 3.В живота всичко се връща като бумеранг. И пак и пак си мисля, че всичко което понастоящем ми се случва в живота е, за да се науча на търпение! Хубавите неща се случвали на тези, които умеели да чакат. Аз чакам от 14 години, за да ми се случи нещо хубаво в професията. Проблема е, че след толкова години чакане, вече не знам какво точно искам да ми се случи, за да си кажа, че чакането се е оправдало и си е струвало! :)) Оставила съм всичко да се подреди от самосебе си. А до тогава ние да си дерзаем, да се събираме, да си прекарваме готино с музика, песни, танци, поезия, сладки приказки и смях и да си бъдем щастливи и волни напук на негативизма, като се надяваме, че рано или късно ще преборим с общи усилия мрака и .... слънце ще грее и в нощта! :)) Утре е Благовещение – хубав празник! Мисля да прескоча до църквата и да запаля свещички за близките и приятелите – да са здрави и да им се случват само хубавини! После ни чака рожден ден – на свекъра! Ще се разтоварим на село сред природата и ще глътнем малко свеж въздух и позитивна емоция! И на вас хубаво изкарване на почивните дни!
Прегръдки от мене,

Ели

ps: Мисля че това ще ти хареса, открих го случайно току що:
David Thomas – Listen To Your Heart
https://youtu/28gi1Bgpuoo
цитирай
17. vesever - Точно това и аз си мислех днес, че на ...
24.03.2017 20:17
Точно това и аз си мислех днес, че на прима виста в света изглежда "побеждават" негативните и агресивните...но и аз се надявам да се обърнат нещата.
Хубави поговорки, да, аз имам едно 'мото'" Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
И особено като настъпва пролетта, човек се мотивира някак си, и повече енергия извира...
Ами, може някоя приятна изненада да ти се случи, и да те зарадва, било професионално, било в личен план...:)

Много съм боса с празниците, ако нашата църква работи, ще сляза и аз, би трябвало поне на празниците да работи...
Да е жив и здрав свекъра, Ели!
Хареса ми музиката, и клипа - и аз имам слабост към индианците :)
Прегръдки!
цитирай
18. tryn - Пролетен поздрав!
28.03.2017 20:12
Елица, и аз се изненадах от сериозната ти професия.
А на снимката си истински ангел небесен...

Явно, имаш богата душевност, за да се реализираш многостраннно.
Радвам се, че те познавам и мога да чета красивите ти поетични изяви.
Вдъхновени и ползотворни дни ти пожелавам.
Елица Ангелова
цитирай
19. cinderellathespy - 17. vesever
29.03.2017 09:50
vesever написа:
Точно това и аз си мислех днес, че на прима виста в света изглежда "побеждават" негативните и агресивните...но и аз се надявам да се обърнат нещата.
Хубави поговорки, да, аз имам едно 'мото'" Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
И особено като настъпва пролетта, човек се мотивира някак си, и повече енергия извира...
Ами, може някоя приятна изненада да ти се случи, и да те зарадва, било професионално, било в личен план...:)

Много съм боса с празниците, ако нашата църква работи, ще сляза и аз, би трябвало поне на празниците да работи...
Да е жив и здрав свекъра, Ели!
Хареса ми музиката, и клипа - и аз имам слабост към индианците :)
Прегръдки!


Веси,
работата ме захлупи, затова отговарям чак днеска.
Планетата Земя функционира на обратно на всякаква логика!
За общочовешките ценности се говори, но в ежедневието сме
постоянно свидетели как те се потъпкват и на пиадестал се издига
егоизма, егоцентричността, измамите, шуробаджанащината, агресията и так.нат.
Преди години се опитах да се боря с една откровенна измама и
несправедливост. Бях права и истината бе на моя страна, но системата
си затвори очите и даде шанс за процъфтяване на една откровенно гнила
особа! Стискам зъби и вървя през времето, като в мен тлее надеждата,
че Бог забавя, но не забравя! Има непростими неща в съществуването ни.
Както казва Жоро не трябва да се обременяваме в ежедневието с мисли за това
и да се тровим, но не трябва да забравяме и когато настъпи предопределения момент за разплата - да се действа безкомпромисно! Благодаря ти за пожеланията за приятна изненада! В професията не очаквам нищо на този етап. Просто работя,
за натрупване на отлични позитивни резултати, защото претърпях много сериозно краширане преди три години и сега ми е необходимо достатъчно време нещата да се нормализират и да бъда пак на висота и конкурентноспособна. За сега планът ми се изпълнява чудесно! Работя по максимата, която чух в един филм преди години: "Най-голямата ни слава не е в това никога да не падаме, а да ставаме всеки път след като паднем!“ Освен това аз не съм замлянка, ами извънземна и моето битие се случва по едни предопределености от много дълбоки стари космични времена. :))))) Вече трасирам в ритъм и гледам с вяра и любов в бъдещите дни, защото най-хубавото качество с което Бог ни е надарил е да обичаме – ближния, природата, живота си, а вярвам че отдадената пълноценно любов ще върне към нас огромни количества също Любов! Днес си карам към работа и си мислех как като дойдеш на гости ще те повозя с моето возилце. Ще препуснем по Лудогорските пътища по женски, а мъжете ще си ги направим гардове с Берлингото. :)))))

Усмихнат ден от мене, Веси! И много прегръдки! <3
Ели
цитирай
20. cinderellathespy - 18. tryn
29.03.2017 10:08
tryn написа:
Пролетен поздрав!
Елица, и аз се изненадах от сериозната ти професия.
А на снимката си истински ангел небесен...

Явно, имаш богата душевност, за да се реализираш многостраннно.
Радвам се, че те познавам и мога да чета красивите ти поетични изяви.
Вдъхновени и ползотворни дни ти пожелавам.
Елица Ангелова


Здравей, Ели :)
Така е да - не се връзва много романтичната ми вятърна душа
със строгата ми професия, но.... съдба - плувам в това професионално море
вече 16 години! :) Не знам коя снимка имаш впредвид - на аватара ми на блога-а
е Пета Уилсън - австралийска актриса, която изигра ролята на Никита в едноименния
шпионски сериал! :))
Мен ме има на снимка в ей този пост :
http://cinderellathespy.blog/lichni-dnevnici/2016/12/12/shtastliva.1496192
И ето тук преди 5 години, но не съм се променила много:
http://cinderellathespy.blog/lichni-dnevnici/2012/06/13/liubovta-e-vsichko.967437
:) И аз се радвам, че те познавам, Ели! Макар и анонимно (нелогната)
всеки ден надниквам с интерес на твоите странички! Стихотата ти много
ми харесват! Продължавай все така да твориш, а когато нещо излезе и при мен
по темите, които засягаш ще ти поствам поетични отговори!
Успешни последни дни на месец март и много светлина в мислите и действията!
Прегръдки от мен,

Ели
цитирай
21. vesever - Йей, хареса ми идеята за возенето, ...
30.03.2017 23:33
Йей, хареса ми идеята за возенето, аз бих се пробвала на нашата кола, Димо си идва след 2-3 дни...
Малко ме е страх, но ще успея, особено ако има човек до мен, да помага, ако нещо объркам!
Много вълнуващо звучи, представих си да ходим по прекрасни места в твоя край...ех, че веселба!

Ами да, човек ако не умее да лети извънземно, често оцеляването е трудно на Земята...
До скоро, Ели, аз мъча едни "електрически" текстове и почвам да давам на късо, тъкмо писах и на Димо, че като си дойде, ако давам на късо, да му мисли, какво ше ме праи :))
До скоро, прегръдки и от мен!
<3
цитирай
22. faktifakti - уникална си
04.04.2017 00:58
прегръдки
цитирай
23. cinderellathespy - 21. vesever
04.04.2017 10:55
vesever написа:
Йей, хареса ми идеята за возенето, аз бих се пробвала на нашата кола, Димо си идва след 2-3 дни...
Малко ме е страх, но ще успея, особено ако има човек до мен, да помага, ако нещо объркам!
Много вълнуващо звучи, представих си да ходим по прекрасни места в твоя край...ех, че веселба!

Ами да, човек ако не умее да лети извънземно, често оцеляването е трудно на Земята...
До скоро, Ели, аз мъча едни "електрически" текстове и почвам да давам на късо, тъкмо писах и на Димо, че като си дойде, ако давам на късо, да му мисли, какво ше ме праи :))
До скоро, прегръдки и от мен!
<3


Много е красиво през пролетта по пътя, Веси!
В този сезон, също и през лятото и есента се радвам,
че пътувам ежедневно защото се наслаждавам безмерно
на природните красоти, които ни заобикалят!
Образа на полетата, тревите, житата, цъфналите дървета
покрай шосето ми дават усещане за простор, височина и свобода!
За моя радост от днес Радио 1 пак е в ефир, нещо беше
изчезнало и ми стана бая тъжно! Песничките му ми са
хубав спътник всеки ден докато карам. Днес е мрачничко,
щяло и да вали тези дни, но ще го изтърпя - пролетна му работа! ;)
Аз работя на доста високи обороти, че тая седмица в почивните дни
няма да мога да пиша вкъщи, ще ходим на едно гости до Трявна
цялата рода! :) А ти внимавай с тия електричарски истории, ако
много загрееш пускай AC/DC (Прав ток-крив ток), покуфяваш яко
и освобождаваш напрежението! Снощи гледах един много готин филм!
Дойде ми много на място! Казва се "Принцът на чашите" с Крисчън Бел
и Натали Портман! Ако ти попадне му хвърли поглед. Може и да ти хареса!
Спорен ден, Веси! <3
Прегръдки от мене,

Ели
____________________________________
AC/DC - You Shook Me All Night Long
https://youtu/Lo2qQmj0_h4
:))))
цитирай
24. cinderellathespy - 22. faktifakti
04.04.2017 10:56
faktifakti написа:
уникална си
прегръдки


Еви,
всички сме уникални сами по себе си!
Затова е уникален и този свят!
И ти си страхотна! Гледкам си те отдалеч....
Прегръщам те и аз! <3
Благодаря ти сърдечно!
Усмихнат ден,

Ели
цитирай
25. vesever - Ше внимавам аз, с електричеството ...
05.04.2017 19:20
Ше внимавам аз, с електричеството :)
И тук валя много днес, и замириса на свежо, дори асфалтът, обожавам мириса на топъл асфалт след дъжд, ...
Всеки с особеностите си :))
О да, , АС/DC си ги пускам точно в такива моменти....
<3
цитирай
26. to4icata111 - Прелест!
21.04.2017 16:20
Много красиво пишете!
Поздравления,
Криси
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719466
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031