Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2017 15:40 - Къде презареждате батериите си?
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 326 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз съм 18-годишна тийнейджърка, която е много стресирана. Училище, приятели, превръщайки се в по-зрял човек, плюс хиляди други дейности, аз съм принудена да преживея много стрес. Всеки в този свят е по някакъв начин стресиран. Работа, деца, брак, избиране на подходяща кола, липсата на достатъчно пари за семейството, и т.н. Животът ни може да бъде доста забързан и стресиращ, а понякога всички ние се нуждаем от малко време за да “презаредим батериите.” Къде да направим това ли?

 

Аз презареждам моите батерии в не толкова типично място. Повечето от приятелите ми ходят на пазар или на кино. Аз, от друга страна, отивам в манастири. Преди около пет години направих първото си пътуване до един манастир. Беше ми странно да отида там за първи път. В края на краищата какво общо имам аз с монахините? Е, разбрах, че съм имала много общо с тях. Разбрах, че никой друг не знае да те изслуша по-добре от една монахиня. Те са самата дефиниция на любовта, на Христовата любов. Можете просто да им излеете душата си, и зная, че те няма да ви осъдят, а ще се молят за вас всеки ден в своята килия.

 

Освен това, послушанието в манастира може да бъде много тежко, но си струва. Когато и да отида, аз помагам на сестрите в почистването на църквата, или каквото е необходимо. Въпреки, че ние трябва да ставаме твърде рано за утринните молитви, някак си винаги имам сили да избутам деня до края. Имам сили за тежки послушания, дори и да стоя цели три часа на бдението след това. Божиите пътища са наистина невероятни, те ме карат да открия, че силите ми за там не свършват. У дома, понякога дори и най-простата домакинска работа може да бъде изтощителна.
 
За мен, два или три дни в манастира могат да свършат добра работа. Връщам се у дома и се чувствам жива, усещам спокойствие и мир в душата си и че съм близо до Бога. Чувствам се готова за обикновените житейски изкушения. Ако някои от вас са в състояние да намерят манастир, който да е близо до дома ви, просто отидете и го посетете. Манастирите са наистина прекрасни места, където човек може да бъде близо до Бога. В заключение мога да кажа, че това е мястото, където можете да “презаредите батериите си.”

автор: Сандра Глишич




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 658859
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930