Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2016 17:44 - ИЗ......Martin Ralchevski..нещо
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 802 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Който трупа знание трупа тъга. Мисля, че така беше казал великия философ – усмихна се отецът и потупа Павел по рамото.
– Съгласен съм – отвърна бързо Павел. – Забелязал съм, че умните хора не са щастливи. Докато при глупаците е обратното. Аз мисля, че това е така, защото кръгозорът на глупавия човек е тесен и той се задоволяват с малко, не се кахъри излишно и е доволен от преходното. Храната, вещите, насладите...
– Напълно си прав, моето момче. Но има и изключение от правилото. Това е вярата. Но не просто вярата като такава. А вярата във вечния живот. В Христос!
– Означава ли това, че ако имат вяра умните хора също могат да са щастливи?
– Точно така. Истинското щастие се постига тогава, когато човек надмогне битието и успее да погледне отвъд него.

"Душа"
(предстои)
автор:.Martin Ralchevski.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Мила моя любов...
07.12.2016 18:02
Не съм тук за да те критикувам,
просто..комуникираме..
но,никак не е гостоприемно така
с модерация..
Ако имаш чак такава Голяма Вяра , ще ме разбереш..
за Библията, събитията които протичат там ,и също върху гл.действащи лица
можем да спорим от тук до безкрайност/ както неведнъж...
аз ,лично имам абсолютно моя интерпретация на „нещата “..
ако имаш търпение , а това е голяма добродетел ,бих продължила..
Хубава вечер ,Радост и Покой ти желая!
Юлия
цитирай
2. lubovakoniamash - здрасти Юле,
08.12.2016 09:39
Не разбирам какво предизвиква, негативизъм в теб от тази публикация?
И за това не знам как да ти отговоря.
поздрави,
Дора
цитирай
3. milady - здравей, любов..
08.12.2016 12:09
благодаря за въпроса..
мисля, че никъде не съм показала негативизъм..
просто реших да ти пиша, че имам друга интерпретация..
с Вяра се живее определено многоо по-лесно, съгласна съм тук..
но, БОГ иска от нас дела,дела.. дела...
защото ни е дал най скъпият Дар....
Свобода на Волята ..
разликата между теб и мен както казва СайБаба
е малка
„ Ти си Бог, но още не го знаеш...
аз съм Бог,но вече го зная“
многоо щастие и усмивки, мило момиче!
цитирай
4. lubovakoniamash - Юле,
08.12.2016 13:39
благодаря за отговора мисля, че съм съгласна с теб, точно ето тук "с Вяра се живее определено многоо по-лесно, съгласна съм тук..
но, БОГ иска от нас дела,дела.. дела...
защото ни е дал най скъпият Дар....
Свобода на Волята .." АБСОЛЮТНО ВЯРНО!!
усмивки и на теб и мир да има в душата ти ти пожелавам.
поздрави,
Дора
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 656561
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930