Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2016 16:25 - Имах разкошен живот.......
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 605 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Имах разкошен живот, прекрасно семейство, творческа работа, която ми носеше радост, всеки ден беше различен, общувах с умни и приятни хора. Артисти, музиканти, писатели... Пред мен имаше перспектива. Трябваше да бъда щастлив. Но не бях! Чудех се, какво не е наред? Защо съм тревожен?
Аз съм роден в неверие. Не знаех за Бога. Но, странно нещо... Господ Иисус Христос търси грешника... и го намира.
Почувствах, че да се ходи на работа, да се тича по задачи, после да се яде и пие по ресторанти и забави е празна работа. И, че животът съвсем не е курорт!
Започнах плахо да чета Евангелието. Започнах да чета също и творенията на Св. Ефрем Сирин. И постепенно намерих смисъл.
Сега живея далече от цялата суета на света. Постя, моля се и се готвя за срещата с Господа. Колко добър се оказа Той към мене, грешника. Търпи ме. Търпи всички грешници. А ние бързаме по нашите дела. Но съвсем не знаем кога ще умрем. Нищо не знаем ние. Може още сега Господ да ни призове отвъд. Е, и какво ще правим тогава, ако сме потънали в света? Ако мислите ни, делата ни, чувствата ни са в материалното? Човекът е вечен, душата е вечна. А светът – днес го има, утре го губим...
На мен вече не ми е нужно нищо. Аз съм щастлив. Аз намерих Господа. Милостив е Той, о, колко само е милостив..."
Пьотър Мамонов
(Интервю от радио Радонеж, цитирам по памет)



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - ПРЕКРАСНО Е
27.10.2016 16:32
РАЗКАЯНИЕТО И СМИРЕНИЕТО.
КОЛКО ОТ НАС ГО УМЕЯТ?
цитирай
2. ivoki - ИЛИ
27.10.2016 16:33
САМО ПРОПОВЯДВАМЕ ?
цитирай
3. lubovakoniamash - САМО ПРОПОВЯДВАМЕ ? ДА ПРОП...
27.10.2016 16:57
ivoki написа:
САМО ПРОПОВЯДВАМЕ ?

ДА ПРОПОВЯДВАШ Е ТРУДНА РАБОТА ИВО.....
цитирай
4. ivoki - ТРУДНО Е ЗА КОЙТО НЕ ГО МОЖЕ.
27.10.2016 18:18
lubovakoniamash написа:
ivoki написа:
САМО ПРОПОВЯДВАМЕ ?

ДА ПРОПОВЯДВАШ Е ТРУДНА РАБОТА ИВО.....


И НЕ Е ИСКРЕН !
цитирай
5. predanie - Силен текст
28.10.2016 09:22
силен текст, преживян и осъзнат. Затова и думите му имат сила.
цитирай
6. lubovakoniamash - силен текст, преживян и осъзнат. ...
28.10.2016 09:59
predanie написа:
силен текст, преживян и осъзнат. Затова и думите му имат сила.

Така е ......думите му са силни и въздействат на мен лично като "шамар"- в добрия смисъл на думата..надявам се и на останалите, които решат да прочетат публикацията да имат въздействие и да пробудят ......истинския човек във всеки, който е забравил Кой е? От къде идва ? И къде отива ?.
поздрави,
Дора
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 657205
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930