Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2016 17:16 - Отделих се от света.................
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 586 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отделих се от света умишлено. Не че не ме интересуват приятелите, срещите, беседите, културния живот, но аз съм се посветил на мисълта какво ще отговоря на Бога, когато ме призове от този свят и застана пред Него. А това е много силно. То преобръща всичко в мен. Разбира се, че човек трябва да се развива, да се учи, да гради живота си, да има кариера, дом, вещи. Но аз лично така усещам нещата. За мен смъртта е най-важната среща, за която имам нужда да се подготвя, защото съм грешен човек. Разберете едно и го запомнете добре – ние сме вечни! Тук, в този живот, градим нашата вечна съдба, която ще имаме във вечността!"
Петр Мамонов
(интервю по руската национална телевизия)



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - НАПЪЛНО ПОГРЕШНО !!!
13.10.2016 19:04
Постоянната мисъл и страх от смъртта блокира всяка човешка дейност и инициатива.
Бог е Любов и ни е дал този живот за да се радваме и да му се наслаждаваме, а не да треперим пред смъртта. Ние не сме вечни ! Само душата ни е вечна. Тук на земята трябва да се грижим и за душата и за тялото, което е неин носител.
Мнението на другаря Мамонов е едно лично мнение, което се разминава с реалността за човешкия живот.
цитирай
2. debeloto - много хубава мисъл, точна и ясна. в ...
13.10.2016 22:09
много хубава мисъл, точна и ясна. в творенията св. Иоан Златоуст и св. Иоан Кронщадски има такива съждения.
с подобни констатации човек се замисля дали това, което върши има смисъл или не, как да продължава напред и какво да прави.
цитирай
3. lubovakoniamash - Да Митко, напълно съм съгласна съм с ...
14.10.2016 10:08
Да Митко, напълно съм съгласна съм с твоето мнение, защото както каза и Самия Христос:"Защото каква полза за човека, ако придобие цял свят, а повреди на душата си?”(Марк 8:34-36).
поздрави,
Дора
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 657277
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930