Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2016 00:13 - Нещо кратко за Вечността.....
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 427 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ние,  хората, често забравяме, че животът не е наша заслуга, а е дар от Бога. Ето защо човек е длъжен да даде отчет за живота си пред Този, който му го е дал. Най-важното за всеки човек е да знае, че той сам може да опрадели  съдбата си за вечността, като не забравя, че тази възможност може да упражнява само докато е жив на тази земя. 
Библията говори на много места за правото на човек сам да определя съдбата си:

"Пред човека е живот и смърт,  и което той пожелае, то ще му се даде"( премъдрост Иисус Син Сирахов ,15,17)
"Аз ти предложих живот и смърт, благословия и ппроклятие. Избери  живота, за да живееш ти хотомството ти"(Второзаконие 30,19) 
"Истина ,истина ви казвам :който слуша Словото Ми и вярва в Оногова, Който ме е пратил, има живот вечен, и на съд не ще дохожда,а е минал от смърт към живот" (Йоан 5,24)


От  казанто до тук става ясно, че придобиването на вечен живот не става нито чрез приятелство или посредничество с даден човек нито чрез членство към дадена Църква, нито поради традиционна религиозност или добри богословски познания. Болният не може да бъде излекуван само заради това, че познава някой добър лекар. Той трябва да отиде при лекаря и да изпълни това, което той му казва.
За тези, които за първи път чуват или пък досега са били "християти" по традиция и прочетеното тук е променило дори  малко  тяхната представа за вечения живот ,бих предложила следното:
Ако някой желае  да получи вечен живот, той трябва да се обърне директно към Този, Който  единствено е в състояние да  му дари вечен живот - Господ Иисус Христос.
Това може да стане  с най-обикновени думи  към Христа, което Библията нарича молитва.
Ето  примерна  молитва:

"Господи Иисусе Христе, аз осъзнавам, че моят досегашен живот не е бил по Твоята воля.  Моля те да ми простиш всички сторени грехове и да промениш моя живот. Дари ми любов да чета Твоето Слово и сила да живея според  него. Приемам те сега в живота си като мой Господ и Спасител. Укрепи волята ми  и ми дай желание и сила, да Те следвам. Благодаря ти че ме прие да бъда Твое дете. Амин"

 Да не забравяме, че смисълът на земния живот е подготовка за вечния.





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 658763
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930