Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2015 16:01 - Моето пътуване към Бога!
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Молитвата е пътуване към Бога.Бог обаче е невидим.Той е на небесата, а аз съм на земята. Бог е светлина, а аз съм тъмнина.Въпреки това в молитвата ние се опитваме да направим именно това, да разсеем нашия мрак чрез идването на Бога, за да влезем при Светлината и ние сами да станем светлина. А знаете ли какво значи невместимия Бог  да се побере в собствената ми душа? Моята душа , която е не само малка, но и изпълнена със страсти, желания и похоти? Когато се моля, веднага усещам това непреодолимо  препятствие, което ме отделя от Бога,  че съм плът, че съм плътски човек, а Той е Дух .
Това , което може да се съедини с Бога е моя дух. Но нашият дух във всекидневния живот става плът, духът на който е присъщо  да се възвесява и да се съединява със Светия Дух, е свикнал да живее в духовна нищета, да се занимава с незначителни, земни работи. Занимава се с моята воля, с това какво ще ям, какви пътища ще се строят,  какъв документ трябва да попълня и т.н. И когато в един момент, направиш равносметка в живота си и поискаш да  осъществиш това пътуване към Бога, защото света вече те уморява, започва една борба  вътре в теб. Да развиеш духовните си сетива, които си приспал,  да впрегнеш цялата твоя разумна част и да се устремиш към Бога за да започнеш с Него оня  диалог, който винаги си търсил.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 656523
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930