Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2014 10:35 - ДНЕШНИТЕ ХРИСТИЯНИ
Автор: lubovakoniamash Категория: Други   
Прочетен: 2519 Коментари: 12 Гласове:
5

Последна промяна: 24.09.2014 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Горко ни, които нямаме християнска вяра, християнско упование и любов! Горко ни, които сме обикнали този век, притворен и привменен, които не се трудим за достигане на оня век, който идва след смъртта на нашето тяло, тази тленна плътска завеса!
Жадни и алчни скъперници! Парите ли са ви дали живота! Не Бог ли? Не Неговото ли слово е дало битие на живот на всички твари? Само с пари ли, само с хляб ли, вода и вино ли се поддържа животът? Не с всяко ли слово, което излиза от Божиите уста, живее човек? Не са ли прах парите и хлябът? Кажи ми, сребролюбец! - към какво ще приложиш ти любовта на сърцето си, когато умреш и твоята власт и наслада от парите и разните съкровища се прекрати? За душата ти, като същество духовно, тогава тези съкровища ще бъдат ненужни, те ще й бъдат противни, като отрова, като ръжда и молец, които са я от нетленното съкровище.

автор:св. Йоан Кронщадски



Гласувай:
6



1. minevv - мда
24.09.2014 13:13
- - - - - - - ---
1. вече сме 21 век- изследваме космоса, микро и макро света и материята, използваме компютри -- и въпреки това,, мине - не мине, някои необучен се сеща за бога и православието. размахва сабя дамаскиня и почва да проповядва!
описва разликата с католицизма, обяснява колко меко е православието и как и колко са неразумни неверниците.
2. забравя че поне 10 века се наричат тъмни векове...
че ползва всяко постижение на науката
че обикновено другите са по-умни от него....
О tempora , o mores..
==Стига лицемерие!!!!!
Не търсете Бога за да оправдавате ниския морал и слабата мисъл.....
Даже Той ви е дал свободна воля.... а не сляпа вяра.
На разположение съм.... ;-)))
Запазете гениталиите и вярванията скрити, само за себе си ;-))
цитирай
2. lubovakoniamash - Приятелю млад.....с името Влад :))))
24.09.2014 15:11
Хубав коментар, много ми харесва наистина. Защо ли може би се питаш? Веднага ти отговарям. Нима не знаеш, че когато нямаш познание по дадена тема е трудно да пишеш и казваш ИСТИНАТА а "хвърляш" безразборно думи и изтъркани клишета, които вече са ми омръзнали да ги чувам/чета. Както казва великият цар Соломон/ няма да се изненадам ако не знаеш кой е нали си атеист и не ти харесва идеята за Бог/ "Нищо ново под слънцето".......така, че в случая твоя коментар ми прилича на "Буря в чаша с вода"
Що се отнася до тези твои реплики:"въпреки това,, мине - не мине, някои необучен се сеща за бога и православието. размахва сабя дамаскиня и почва да проповядва!" може би под думата "необучен" визираш самия себе си в такъв случай ще се съглася с теб тук сме на едно мнение.
А ето това твое изречение най-много ми хареса: " Даже Той ви е дал свободна воля.... а не сляпа вяра. " - защото ми показва , че ти не си невярващ в Бог а съмняващ се т.е допускаш Неговото съществуване......което може само да ме радва.
Благодаря ти още веднъж за написания коментар от теб за мен беше голямо удоволствие да ти отговоря.
Прекрасен и слънчев ден от мен!
Поздрав Дора

Поздрав
цитирай
3. minevv - dan
24.09.2014 16:33
аз съм атеист- значи съжденията ти са неверни.
И да, доста време съм пожертвал , за да чета теология и история на религиите.
Думите ми са малко, за да не храня... с бисери ;-)))/от къде е цитата?/
За съжаление не мога да кажа че фанатизма/религиозния и друг/ е малка буря.. а си е ... болест. И не трябва да се допуска отново да завладява умовете
И ДА- аз съм съмняващ се/агностик/ и виждам само разума и логиката, а не - божии заповеди. За мен познанието е безкрайно!
А и съвременните псевдо религии са ми познати- там става само въпрос за пари... ;-((
уви - ЛРХърбърт - ако исках да си богат ..... /моля довърши ;-)/
Защо малко думи - ми всички сме на работа. Тук и без това никои не чете!!!
иначе бих предложил книги ;-))))
Ако погледнеш постовете- само глупостите се четат и се обсъждат.. уви
още един довод че ако сме богоподобни- то той си е сексуален манияк ;-)
Не че секса не е за интелектуални ;-)
цитирай
4. debeloto - всичките му книги, на св. Йоан Кр...
24.09.2014 19:41
всичките му книги, на св. Йоан Кронщадски, са потресаващи, не могат да се четат спокойно, като четиво или за обща култура, болезнено директни и истинни. всичко останало ти се струва безсмислено и незаслужаващо внимание.
цитирай
5. lubovakoniamash - Да Митко напълно съм съгласна с теб
24.09.2014 22:54
debeloto написа:
всичките му книги, на св. Йоан Кронщадски, са потресаващи, не могат да се четат спокойно, като четиво или за обща култура, болезнено директни и истинни. всичко останало ти се струва безсмислено и незаслужаващо внимание.

цитирай
6. lubovakoniamash - Влад дай да изясним понятията ....ти казваш:
24.09.2014 23:24
1."И да, доста време съм пожертвал , за да чета теология "

Теология или богословие е съвкупност от религиозни доктрини за същността и божието слово и учение, което се основава на текстове, приети за свещено откровение. Много е лесно да кажеш аз чета това, чета онова но до тук с никакви аргументирани факти не подкрепяш това, което твърдиш. Също така това , че четеш не винаги означава, че разбираш прочетеното. Много хора казват аз съм чел Библията ....но нищо не разбирам, така е защото това не е роман и едното четене нищо не означава.

2."Думите ми са малко, за да не храня... с бисери ;-)))/от къде е цитата?/"------

Изпитваш ли ме? Защото ако е така абсолютно съм сигурна, че на този въпрос ще получа отличен/6/.

3."И ДА- аз съм съмняващ се/агностик/ и виждам само разума и логиката, а не - божии заповеди."------
За да видиш отвъд разум и логиката ще ти се наложи да положиш голямо търпение и любов. За да разбереш кой си ти, а до Бог няма как да стигаш, ако изпълваш сърцето си с омраза, гняв. Той е вътре в теб дори и ти да си спрял да Му вярваш.

Останалите ти брътвежи от коментара не подлежат на коментар от моя страна, те са някакво странно словоизлеяние с неясен произход и цел .
Поздрав Дора
цитирай
7. django - До г-н Минев
25.09.2014 09:51
Вашето невежество е забележително. Тъмните векове не се дължат на християнството, а на неговият враг сектантството. Учените положили основата на съвременната наука са били предимно вярващи християни. Съвременната наука и последни изследвания доказват Бог и сътворението, а отричат еволюционната религия. Трябва обаче да можеш да виждаш истината. Ако не искаш, дори е фактите да са пред очите ти, няма да можеш. Технологиите се развиват, но човека не е станал ,по умен, по-здрав и по-дълголетен, а основно по стресиран и несигурен. По какъв начин вярата в Твореца отрича науката? Но нека си говорим за истинска наука , а не за измислена, основаваща се на хипотези, а не на факти.
Та в този дух еволюционната религия се подкрепя не заради науката, която е отрича, а заради греха.
цитирай
8. minevv - може ли малко по-вежливо
25.09.2014 11:58
'Ако искаш да си богат - направи религия'.. лрхъбърт
Та това не са брътвежи.. а доказана практика
ВИж , аз мога да кажа че всичкото написано от вас е луд брътвеж- защото както сами казвате е ' отвъд разум и логиката ще ти се наложи да положиш голямо търпение и любов'- т.е. ще развивам антиразум и антилогика....което си е лудост!!
или-'Технологиите се развиват, но човека не е станал'= ми това е самопризнание че Вие сте на пещерно ниво ..;-)))) още само вярата ви управлява... ;-))
Ако продължа в същия душ- то и математиката е антинабожна и трябва да се гледа отвъд нея- а как пазарувате?????
и бисера-' истинска наука , а не за измислена, основаваща се на хипотези, а не на факти. 'показва че НИЩО не разбирате от наука и познание. Термина 'хипотеза' е неясен за вас.. защото и вярата е хипотеза.
А тя е водещо предположение-което се доказва в последствие или отхвърля.
т.е. не познавате законите на познанието и търсенето.
============
Обвиняването за хвърлени брътвежи----- обижда само Вас!!!
Явно че друго освен своето не приемате и разбирате и сами признавате че няма какво да кажете.. ;-))
Тук не е научен форум. Постовете трябва да са кратки и сбити. Обосновете се поне и само по един довод на пост...иначе се размива...
И не ми излизайте с довода 'само аз съм чел библията , много пъти'- приемете че и други я четат. Например Вие явно не сте чели 'забавната библия' на лео ..;-)))
и явно учителите в 7 и 8 клас не са били добри.
Аз не споря срещу вярата- тя е полезна за човека, но като институция е вредна а като догма- ограничаваща... точно срещу това ви кара да сте толкова неприемливи за науката=истината=реалността
цитирай
9. lubovakoniamash - 7. django - До г-н Минев 09:51 Вашето невежество е забележително.
25.09.2014 12:39
Това е достатъчно изчерпателно изречение Влади. Аз повече нямам какво да ти кажа.
цитирай
10. minevv - хмм
25.09.2014 13:10
а не е ли вероятно и възможно, догмата да ви заблуждава и Вие да не виждате очевидното?
цитирай
11. lubovakoniamash - а не е ли вероятно и възможно, дог...
25.09.2014 17:54
minevv написа:
а не е ли вероятно и възможно, догмата да ви заблуждава и Вие да не виждате очевидното?

Ще цитирам думите на Христос по този повод Той казва:"Думата ви да бъде Да или Не каквото е повече то е от лукавия."
Отговора на твоя въпрос Влади е следният: Не
цитирай
12. minevv - hahah
30.09.2014 16:03
ми каква християнка си ми??
дай и другата бузка
;-))))
А сега сериозно-
познавам католицизма- но всички умни го приемат като духовно , ане догматично учение.
Няма да говоря е нито девствени се женят, нито казват само истината!
Православните имат тенденция към мистицизъм.
Но никои де факто не познава свещените книги и състоянието на организацията... ;-((((
И никаде не знам да има заповед - не се съмнявай!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 656827
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930