Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2014 09:55 - Нима не сме една тъкан .....?
Автор: lubovakoniamash Категория: Други   
Прочетен: 598 Коментари: 2 Гласове:
0



 Светът от Господа е така нареден, че ние всички сме една тъкан. Всички един към друг сме се прилепили, всички държим един за друг и един от друг се държим. Ако на един му е зле, то на всички нещо им куца, а хората не разбират това: глупави са, късогледи. Мислят си: „Какво ме е еня, на мен нали ми е добре…“. Ама то хич не е така. Ако на някой си му е зле, той се мъчи и страда – и мъката му от него на всички страни се шири. Ходи мрачен и другите помръкват. От неговото безпокойство на всички им е криво. От неговия страх всички се дразнят. Хората се обръщат едни към други откъм лошата страна: не си вярват, подозират се, обиждат се, карат се. Всички чувстват, че това идва от него и се настройват против него. И той го усеща, отвръща се, затваря се в себе си, ожесточава се. Обич му е нужна, а те настръхнали срещу него. Никой не вижда мъката му, а виждат само, че е мрачен, жесток, свадлив, и не го понасят… И ето че вече се раздира, скъсва се тъканта, разделя се, разнищва се. Трябва по-скоро да се закърпи дупката, а никой не се хваща за това: „Мен – казват – какво ме е еня; той е закъсал, той да кърпи.“. А скъсаното продължава да се разширява и тъканта остава повредена. Щото да се кърпи може само с обич: твоята беда е моя беда, моята беда е обща…“
автор: Иван Илин
Мили хора ще си позволя да коментирам казаното от Иван Илин ...струва ми се че сме забравили е всички сме една тъкан" ..и ако на един от нас животът е в беда то нямам как на всички останали да сме добре в противен случай живеем в илюзия.
Любов нямаме помежду си ......за това сме нещастни.







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. debeloto - много истинно.
16.06.2014 19:05
много истинно.
цитирай
2. lubovakoniamash - да време е да осъзнае тази ИСТИНА .но кога ли ?
17.06.2014 12:15
debeloto написа:
много истинно.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 657184
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930