Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2014 09:07 - Изпитанията и тайната
Автор: lubovakoniamash Категория: Други   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.10.2014 11:46


 Днес ние си мислим, че другите ни нараняват. Разбира се, в тези случаи винаги пропускаме да си зададем въпроса – нима и ние не сме част от този свят, който наранява… Не съм ли отговорен и аз за това, че ме нараняват? Аз, който смятам, че раната винаги идва от другите. Хората ме нараняват, но аз не наранявам ли другите? Тръните, които ни раняват, не са само извън нас, трябва да бъдем искрени и да признаем, че те също са и в нас.

В голяма степен сме изгубили усещането си за красотата на простите неща в нашия живот. Виждаме колко хора са загубили усмивката си в собствения си дом. Или как много млади хора, още преди да са започнали своя брачен живот, вече искат да са развеждат. И ако малко ги доближиш, имаш ужасното усещане за отсъствието не на Бога, а на самия човек – защото в крайна сметка, когато Бог отсъства, тогава истински отсъстващият е човекът. Битките, които се водят срещу вярата, Църквата, Христос, всъщност носят поражение не на Христос, а на човека. Бог нищо не пострадва от това, но ние пострадахме.В крайна сметка, за кой живот говорим? Може би имаме предвид единствено удължаването на времето на нашето присъствие тук на Земята? Това ли е представата ни за щастлив живот? Или понякога смъртта идва именно за да живеем, защото по-нататъшният ни земен живот наистина би означавал смърт…Следователно, изпитанието, през което преминаваме, идва, за да се завърнем или да застанем на нашето истинско място. 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 658602
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930